Альтек Меблі здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Повернути або обміняти меблі від українського виробника, які ви придбали в нашому онлайн-магазині, ви можете впродовж 14 днів (2 тижнів) після отримання товару на пошті. Зворотня доставка продукції здійснюється за домовленістю.

меблі купити Altek

Умови повернення товарів належної якості, які пропонує магазин меблів АлтекМеблі

Якщо ви придбали меблі у місті Чернігів, Київ та інших містах України, виявили брак та бажаєте повернути/обміняти товар, ви маєте право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховують день покупки, обміняти на аналогічну модель або повернути придбаний товар (меблі в кімнату) та отримати назад кошти, якщо:

список Оригінальна упаковка не пошкоджена;
список Збережені фабричні ярлики (бірки);
список Він не використовувався, не був зібраний;
список Товар повністю укомплектований;
список Збережений його товарний вигляд, маркування, споживчі властивості, є товарний чек, який покупець отримує разом із товаром.

Наш магазин меблів буде змушений відмовити в заміні товару на новий або поверненні грошей в тому випадку, якщо:

  • З моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло понад 14 днів.
  • Товар, що підлягає поверненню, перестав бути новим, тобто був у зібраному вигляді, оригінальна упаковка пошкоджена, відсутні фабричні ярлики.
  • Втрачений чек.

Зверніть увагу! Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.

Ці умови сформовані відповідно до чинного законодавства України та не обмежують законних прав покупця.

 

Відповідність кольорів та матеріалів

Кольори матеріалів (стінок, ліжок, комодів т.д.), представлені в каталозі, інколи можуть не відповідати істинному кольору цих матеріалів, оскільки відображення кольору залежить від налаштування кольору монітора комп'ютера чи екрана телефона. Адміністрація нашого онлайн-магазину залишає за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію та відтінки кольорів виробів, які не впливають на їх основні функції призначення.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, (ПОСТАНОВА від 19 березня 1994 р. N 172 Київ ) не підлягають поверненню та обміну.

меблі від українського виробника  Альтек мебел

Як ви можете обміняти або повернути кошти за меблі, купити які ви вирішили в нашому магазині

Якщо за певних причин у вас виникло бажання повернути меблі, купити які ви вирішили в нашому магазині, оформити обмін на іншу модель або повернення коштів ви можете наступним чином:

  1. Спочатку потрібно зв'язатися з менеджером за вказаними на сайті altekmebel.com.ua номером телефону або електронною поштою для уточнення всіх деталей та повідомити причини повернення:
  2. Далі менеджер повідомить вам всю необхідну інформацію щодо місця та служби доставки, за допомогою якої буде потрібно зробити зворотну відправку. Менеджер створить для вас зворотню ТТН, за якою ви маєте відправити товар який хочете повернути.
  3. Дня повернення коштів вам необхідно заповнити "Заяву на повернення коштів" в якій вказати IBAN карткового рахунку. Зверніть увагу, повернення коштів відбувається на рахунок з якого проводилась оплата товару.
  4. Отримати кошти на банківську карту або інший товар ви зможете протягом 3 робочих днів з моменту, коли наш онлайн-магазин меблів отримає свій товар назад (впродовж цього часу ми обов'язково ретельно перевіряємо продукцію на цілісність, зовнішній вигляд та наявність пошкоджень).

Якщо ви повертаєте нові якісні меблі без пошкоджень, всі послуги за їх перевезення ви сплачуєте самостійно! Якщо оплату пересилання за якісний товар здійснив продавець, ціна доставки віднімається від суми повернення коштів. У випадку, коли покупець отримав замовлення неналежної якості, оплату за його транспортування здійснює наша компанія Altek Mebli.

Правила повернення коштів за замовлення з післяюплатою "NovaPay"

Повернення коштів покупцю замовлення в Новій пошті здійснюється через послугу "Легке повернення", яка доступна в мобільному застосунку або бізнес-кабінеті. Покупцю необхідно узгодити повернення з продавцем та повернути товар впродовж 14 днів після отримання в оригінальній упаковці з усіма бірками. 

1. Повідомлення продавцю:
Покупцеві необхідно повідомити продавця про бажання повернути товар.
2. "Легке повернення":
У застосунку або бізнес-кабінеті потрібно обрати послугу "Легке повернення".
3. Причина повернення:
Покупцю потрібно обрати причину повернення з запропонованого переліку.
4. Оформлення повернення:
Після вибору причини, потрібно оформити повернення та відправити посилку продавцю за створеною накладною.
5. Повернення коштів:
Кошти будуть повернуті на картку, з якої здійснювалася оплата.
6. Підтвердження:
Покупцю може знадобитися надати копії документів (паспорта, ідентифікаційного коду) для підтвердження оплати.
7. Строки повернення:
Зазвичай, банки гарантують повернення коштів протягом 3-5 банківських днів, але на практиці це відбувається значно швидше.

Зверніть увагу: Товар повинен бути в оригінальній упаковці, з товарним виглядом та всіма бірками.
При виникненні питань, рекомендується звернутися до служби підтримки Нової пошти.

Заява на повернення коштів - https://novapay.ua/wp-content/uploads/2022/03/zayava-na-povernennya-koshtiv_13.03.25.pdf