0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Меблі для персоналу

Меблі для персоналу - окрема категорія виробів, призначена для оформлення офісу і створення комфортних робочих умов. У нас ви можете купити якісну продукцію в кілька кліків за прийнятною ціною. Вартість безпосередньо залежить від конструкторських рішень. Доставку здійснюємо по всій Україні, так що меблі можна замовити з будь-якої точки країни.

Які є типи

Офісні меблі для персоналу буває наступних типів:

  • бюджетна. Зазвичай ці вироби вибирають молоді компанії, які тільки починають свою діяльність. При її створенні використовується недорога фурнітура, а в якості основного матеріалу виступає ДСП товщиною не більше 18 мм. Скляні дверцята роблять з необлямовані і необробленого (мова йде про декоративній обробці) сировини. Бюджетна меблі можуть прослужити близько 8 років за умови, якщо вона буде стояти в одному приміщенні;
  • середній клас. Даний ціновий сегмент підходить для стабільних компаній, які вийшли на певний рівень. Продукція може зробити офіс більш ергономічним і зручним. Тут використовують ДСП до 25 мм завтовшки, а ніжки, як правило, зроблені з металу. Вироби якісніші і довговічніші, тому витримують численні збирання-розбирання;
  • елітна. При її виготовленні використовують преміальні матеріали і фурнітуру. Такі меблі набувають стабільні і авторитетні компанії, великі філії, так як для них дорогий офіс є частиною корпоративної культури. Столи зазвичай доповнюють спеціальними доводчиками і висувними тумбами, а в якості декоративних вставок може використовуватися матове скло.

Меблі для персоналу, навіть сама бюджетна, легко служить досить багато років. Все залежить від того, як за нею доглядатимуть, як використовувати.

Як вибрати

Щоб належним чином облаштувати робочий простір, до вибору меблів потрібно підходити максимально відповідально, враховуючи не тільки розмір приміщення, але і число співробітників, приблизна кількість відвідувачів і специфіку діяльності відділу. Також варто звернути увагу ось на що:

  • надійність і довговічність;
  • ергономічність і зручність. Вироби повинні бути комфортними, так як від цього залежать працездатність співробітників і зручність відвідувачів;
  • загальний вигляд. Від цього критерію залежить, наскільки перспективно буде виглядати офіс. Особливо це відноситься до кабінету керівника і ресепшені;
  • дизайн. Бажано, щоб він був максимально нейтральним. Всі елементи обов'язково повинні вписуватися в переважний інтер'єр і не бути занадто яскравими, так як це може відволікати від роботи;
  • кількість предметів. Бажано купувати комплект, що складається з офісних шаф, столів, крісел, тумб та інших елементів, необхідних для повноцінного функціонування офісу.

Не економте при облаштуванні! Краще відразу купити якісні вироби, ніж регулярно їх міняти і витрачати додаткові кошти на оновлення інтер'єру. Ми можемо запропонувати хороші ціни і різноманітний вибір. Це означає, що ви зможете втілити будь-яку ідею.

Немає товарів

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.

,